RADONDAGEN den 12 mars 2020 - Anmäl dig till reducerat pris innan 31 december

Anmäl dig redan nu till RADONDAGEN 2020 den 12 mars

<p><strong>Svensk Radonförening välkomnar åter igen till RADONDAGEN den 12 mars. Bland annat kommer flera av riksdagens partier vara representerade i en paneldebatt kring radon på arbetsplatser och radonbidrag. Som vanligt kommer vi även få senaste uppdateringarna från berörda myndigheter. Slutligt program släpps i januari. Som vanligt är alla som är berörda av radonfrågan välkomna så som industri, myndigheter, kommuner och forskare. Konferensen går av stapeln på Elite Hotel Carolina i Stockholm och antal platser är begränsade till 120 så det är först till kvarn som gäller.</strong></p><p>Med årliga RADONDAGEN erbjuder Svensk Radonförening senaste nytt angående hur vi i Sverige uppfyller den nationella handlingsplanen, diskuterar nya regelverk och vilka krav vi ska ställa på de som verkar inom branschen. Konferens tar avstamp i var vi står idag och vad som kan förväntas i framtiden. Vi brukar även ha internationella inslag och belysa hälsoriskerna med att leva i förhöjda halter av radon. Konferens är öppen för alla men om du är medlem i Svensk Radonförening kan du delta till rabatterad anmälningsavgift.</p><p>Radondagen 2019 blev en succé med 116 konferensdeltagare och en fullsatt leverantörsutställning. I samband med konferensen erbjuder vi även denna gång möjlighet för våra medlemsföretag att visa upp aktuella tjänster och produkter i radonbranschen.</p><p><a href="https://radondagen.org/anmalan-radondagen/">Här kan du anmäla dig till Radondagen 2020</a></p><p><a href="https://radondagen.org/utstallare-pa-radondagen/">Här kan du anmäla dig som utställare till Radondagen 2020</a></p>