RADONDAGEN den 12 mars 2020 - Anmäl dig till reducerat pris innan 31 december

Anmäl dig redan nu till RADONDAGEN 2020 den 12 mars

Svensk Radonförening välkomnar åter igen till RADONDAGEN den 12 mars. Bland annat kommer flera av riksdagens partier vara representerade i en paneldebatt kring radon på arbetsplatser och radonbidrag. Som vanligt kommer vi även få senaste uppdateringarna från berörda myndigheter. Slutligt program släpps i januari. Som vanligt är alla som är berörda av radonfrågan välkomna så som industri, myndigheter, kommuner och forskare. Konferensen går av stapeln på Elite Hotel Carolina i Stockholm och antal platser är begränsade till 120 så det är först till kvarn som gäller.

Med årliga RADONDAGEN erbjuder Svensk Radonförening senaste nytt angående hur vi i Sverige uppfyller den nationella handlingsplanen, diskuterar nya regelverk och vilka krav vi ska ställa på de som verkar inom branschen. Konferens tar avstamp i var vi står idag och vad som kan förväntas i framtiden. Vi brukar även ha internationella inslag och belysa hälsoriskerna med att leva i förhöjda halter av radon. Konferens är öppen för alla men om du är medlem i Svensk Radonförening kan du delta till rabatterad anmälningsavgift.

Radondagen 2019 blev en succé med 116 konferensdeltagare och en fullsatt leverantörsutställning. I samband med konferensen erbjuder vi även denna gång möjlighet för våra medlemsföretag att visa upp aktuella tjänster och produkter i radonbranschen.

Här kan du anmäla dig till Radondagen 2020

Här kan du anmäla dig som utställare till Radondagen 2020