Save the date – dags för 2021 års Radondag

Svensk Radonförening samlar årligen alla berörda parter i radonfrågan till konferens under en dag, RADONDAGEN. Detta så att industri, myndigheter, kommuner och forskare kan mötas och utbyta erfarenheter och insikter. Evenemanget går av stapeln under mars månad varje år. I år satsar svensk Radonförening på ett digitalt event onsdagen den 17 mars 2021 och man kan anmäla sig redan nu.

Med radondagen erbjuder vi senaste nytt - diskuterar nya regelverk och vilka krav vi ska ställa på de som verkar inom branschen. Vi kommer ha fokus på både arbetsplatser och egna hem. Konferensen tar avstamp i var vi står idag och vad som kan förväntas i framtiden. Vi brukar även ha internationella inslag och belysa hälsoriskerna med att leva i förhöjda halter av radon.

En digital konferens öppnar upp nya möjligheter och vi kan utlova att årets program som börjar ta form blir något utöver det vanliga! Konferensen är öppen för alla och om du är medlem i Svensk Radonförening kan du delta till rabatterad anmälningsavgift.

Radondagen 2020 blev en stor succé med nästan 100 konferensdeltagare och en fullsatt leverantörsutställning. I samband med konferensen erbjuder vi även denna gång möjlighet för våra medlemsföretag att visa upp aktuella tjänster och produkter inom radonbranschen. Vi kommer erbjuda möjligheter för deltagare och utställare att träffas digitalt.

Anmäl dig redan idag!